دوره توان افزایی دبیران منتخب شوراهای صنفی – رفاهی
با احترام و صلوات بر محمّد و آل محمّد (ص) و آرزوی توفیقات الهی، همانطور که مستحضرید، انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجومعلمان در سال تحصیلی جاری در تمامی پردیس ها / واحد های تابعه دانشگاهی سراسرکشور برگزار شده و یکی از اعضا به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده است ؛ از این رو در راستای افزایش آگاهی بخشی، توانمندسازی، تقویت زمینه های مشارکت، همفکری، تصمیم سازی و همکاری دانشجو معلمان در امور صنفی – رفاهی؛ این معاونت در نظر دارد" دوره توان افزایی دبیران منتخب شوراهای صنفی – رفاهی" را از روز دوشنبه مورخ 21/09/1401 لغایت روزسه شنبه مورخ 22/09/1401 با میزبانی استان یزد برگزار نماید. لذا موجب امتنان است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا شرایط حضور تمامی دبیران منتخب در دوره مذکور، فراهم گردد.
شرایط شرکت در دوره :
الف ) ثبت نام
1. ضروری است تمامی شرکتکنندگان حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401در تارنمای مدیریت امور پردیسهای استان یزد به آدرس https://yazd.cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5233 ثبت نام نمایند .( پذیرش همکاران و دانشجویان بدون ثبت نام ، امکان پذیر نخواهد بود).
ب) شرایط حضور دانشجو معلمان
1. اسامی دبیران متخب شوراهای صنفی – رفاهی به صورت ضمیمه ( فرم شماره 1) ارسال می گردد و تاکید می شود در صورت تغییر دبیران شوراهای صنفی در پردیس ها / واحدهای تابعه آن استان، مشخصات دبیر جدید مطابق فایل اکسل پیوست(فرم شماره 2) حداکثرتا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401 به این معاونت اعلام گردد.
- اعزام سایر دانشجویان به عنوان جایگزین، اکیداً ممنوع است.
3. انتظار می رود دبیران شورای صنفی-رفاهی پردیسها/واحدهای تابعه؛ گزارشی از جلسات، مصوبات پیشنهادی، فعالیتها و اقدامات انجامشده تاکنون را بهصورت مکتوب و مصور و در قالب لوح فشرده در روز جلسه، ارائه و تحویل نمایند.
4. ضروری است دانشجو معلمان کارت دانشجویی و ابلاغ عضویت در شورای صنفی – رفاهی با عنوان " دبیر شورای صنفی" به همراه داشته باشند.
ج) همراهان دانشجو معلمان
- با عنایت به لزوم برگزاری «نشست تخصصی نمایندگان سرپرستان شبانه روزی»، ترتیبی اتخاذ فرمایید الزاماً نمایندگان سرپرستان شبانه روزی( هر استان یک نفر)، دانشجو معلمان را همراهی نمایند.
- با توجه به بازنشستگی یا تغییر پست برخی از سرپرستان محترم شبانه روزی پردیس ها و واحدهای تابعه، انتظار بر این است ترتیبی اتخاذ گردد تا با برگزاری انتخابات بین تمام سرپرستان شبانه روزی استان؛ در حضور مدیریت محترم امور پردیسهای استان، مسئولان حراست و نظارت و ارزیابی استان، نماینده استانی سرپرستان شبانه روزی انتخاب و طبق فایل اکسل پیوست(فرم شماره3) حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401 به این معاونت معرفی گردد.
- شایان ذکر است در انتخاب نماینده سرپرستان شبانه روزی استان، شاخصهای مهمی چون انگیزه و توانمندی، عملکرد مورد انتظار، تاثیر گذاری، خلاقیت، تعامل مثبت و سازنده مورد توجه ویژه قرار گیرد.
- تمامی نمایندگان سرپرستان سراهای دانشجویی گزارشی از اقدامات انجام شده در سراهای دانشجویی و وضعیت کنونی سراها را به همراه داشته باشند.
- تاکید می گردد نمایندگان سرپرستان شبانه روزی ، حکم کارگزینی، حکم مأموریت و معرفی نامه از مدیریت محترم امور پردیس های استانی به همراه داشته باشند .
د) سایر نکات مهم
- پذیرش از ساعت 15 روز دوشنبه تاریخ 21/09/1401 انجام خواهد گرفت.
- زمان پایان دوره ساعت 17 روز سه شنبه تاریخ 22/09/1401 خواهد بود، لذا بلیط برگشت بعد از این ساعت هماهنگ شود .
3. مکان پذیرش و اسکان خوهران مرکز آموزشی رفاهی تالار فرهنگیان یزد به آدرس: یزد، صفائیه،خیابان عدالت ( شماره تماس مسئول هماهنگی سرکار خانم دکتر رجبزاده09134542898 )و مکان پذیرش و اسکان برادران مرکز آموزشی رفاهی شماره 1 فرهنگیان به آدرس : یزد، بلوار دانشجو ، جنب دبیرستان مرشد ( شماره تماس مسئول هماهنگی جناب آقای دکتر فاتح09133545943) خواهد بود. ( شرکت کنندگان می توانند کروکی مکانهای مذکور را از تارنمای مدیریت امور پردیس های استان یزد به آدرس http://yazd.cfu.ac.ir دریافت نمایند).
4. تمامی شرکت کنندگان کارت ملی / دفترچه بیمه و وسایل شخصی(مسواک، حوله و ...) حتما به همراه داشته باشند.
5.با توجه به محدودیت فضا، مدعوین محترم از آوردن همراه جدداً خودداری فرمایند.
حسن اجرای مفاد بخشنامه و اطلاع رسانی شایسته به موقع به ذینفعان، به عهده مدیریت محترم امور پردیس های استان ها خواهد بود .