استان کهگیلویه و بویراحمد

دوره توان افزایی دبیران منتخب شوراهای صنفی – رفاهی

      با احترام و صلوات بر محمّد و آل محمّد (ص) و آرزوی توفیقات الهی، همانطور که مستحضرید، انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجومعلمان در سال تحصیلی جاری در تمامی  پردیس ها / واحد های تابعه دانشگاهی سراسرکشور برگزار شده و یکی از اعضا به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده است ؛ از این رو در راستای افزایش آگاهی بخشی، توانمندسازی، تقویت زمینه های مشارکت، همفکری، تصمیم سازی و همکاری دانشجو معلمان در امور صنفی – رفاهی؛ این معاونت در نظر دارد" دوره توان افزایی دبیران منتخب شوراهای صنفی رفاهی" را از روز دوشنبه مورخ 21/09/1401 لغایت روزسه شنبه مورخ 22/09/1401 با میزبانی استان یزد برگزار نماید. لذا موجب امتنان است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا شرایط حضور تمامی دبیران منتخب در دوره مذکور، فراهم گردد.

شرایط شرکت در دوره :

الف ) ثبت نام

1. ضروری است تمامی شرکت‌کنندگان حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401در تارنمای مدیریت امور پردیس‌های استان یزد به آدرس https://yazd.cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5233 ثبت نام نمایند .( پذیرش همکاران و دانشجویان بدون ثبت نام ، امکان پذیر نخواهد بود).

ب) شرایط حضور دانشجو معلمان

1. اسامی دبیران متخب شوراهای صنفی – رفاهی به صورت ضمیمه ( فرم شماره 1) ارسال می گردد و تاکید می شود در صورت تغییر دبیران شوراهای صنفی در پردیس ها / واحدهای تابعه آن استان، مشخصات دبیر جدید مطابق فایل اکسل پیوست(فرم شماره 2) حداکثرتا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401 به این معاونت اعلام گردد.

  1. اعزام سایر دانشجویان به عنوان جایگزین، اکیداً ممنوع است.

3. انتظار می رود دبیران شورای صنفی-رفاهی پردیس‌ها/واحدهای تابعه؛ گزارشی از جلسات، مصوبات پیشنهادی، فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده تاکنون را به‌صورت مکتوب و مصور و در قالب لوح فشرده در روز جلسه، ارائه و تحویل نمایند.

4. ضروری است دانشجو معلمان کارت دانشجویی و ابلاغ عضویت در شورای صنفی – رفاهی با عنوان " دبیر شورای صنفی" به همراه داشته باشند.

ج) همراهان دانشجو معلمان

  1. با عنایت به لزوم برگزاری «نشست تخصصی نمایندگان سرپرستان شبانه روزی»، ترتیبی اتخاذ فرمایید الزاماً نمایندگان سرپرستان شبانه روزی( هر استان یک نفر)، دانشجو معلمان را همراهی نمایند.
  2. با توجه به بازنشستگی یا تغییر پست برخی از سرپرستان محترم شبانه روزی پردیس ها و واحدهای تابعه، انتظار بر این است ترتیبی اتخاذ گردد تا با برگزاری انتخابات بین تمام سرپرستان شبانه روزی استان؛ در حضور مدیریت محترم امور پردیس‌های استان، مسئولان حراست و نظارت و ارزیابی استان، نماینده استانی سرپرستان شبانه روزی انتخاب و طبق فایل اکسل پیوست(فرم شماره3) حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 14/09/1401 به این معاونت معرفی گردد.
  3. شایان ذکر است در انتخاب نماینده سرپرستان شبانه روزی استان، شاخص‌های مهمی چون انگیزه و توانمندی، عملکرد مورد انتظار، تاثیر گذاری، خلاقیت، تعامل مثبت و سازنده مورد توجه ویژه قرار گیرد.
  4. تمامی نمایندگان سرپرستان سراهای دانشجویی گزارشی از اقدامات انجام شده در سراهای دانشجویی و وضعیت کنونی سراها را به همراه داشته باشند.
  5. تاکید می گردد نمایندگان سرپرستان شبانه روزی ، حکم کارگزینی، حکم مأموریت و معرفی نامه از مدیریت محترم امور پردیس های استانی به همراه داشته باشند .

د) سایر نکات مهم

  1. پذیرش از ساعت 15 روز دوشنبه تاریخ 21/09/1401 انجام خواهد گرفت.
  2. زمان پایان دوره ساعت 17 روز سه شنبه تاریخ 22/09/1401 خواهد بود، لذا بلیط برگشت بعد از این ساعت هماهنگ شود .

3. مکان پذیرش و اسکان خوهران مرکز آموزشی رفاهی تالار فرهنگیان یزد به آدرس: یزد، صفائیه،خیابان عدالت ( شماره تماس مسئول هماهنگی سرکار خانم دکتر رجب­زاده09134542898مکان پذیرش و اسکان  برادران مرکز آموزشی رفاهی شماره 1 فرهنگیان به آدرس : یزد، بلوار دانشجو ، جنب دبیرستان مرشد ( شماره تماس مسئول هماهنگی جناب آقای دکتر فاتح09133545943) خواهد بود. ( شرکت کنندگان می توانند کروکی مکان­های مذکور را از تارنمای مدیریت امور پردیس های استان یزد به آدرس http://yazd.cfu.ac.ir دریافت نمایند).

4. تمامی شرکت کنندگان کارت ملی / دفترچه بیمه و وسایل شخصی(مسواک، حوله و ...) حتما به همراه داشته باشند.

5.با توجه به محدودیت فضا، مدعوین محترم از آوردن همراه جدداً خودداری فرمایند.

حسن اجرای مفاد بخشنامه و اطلاع رسانی شایسته به موقع به ذینفعان، به عهده مدیریت محترم امور پردیس های استان ها خواهد بود .